Eredmények megjelenítése 51-től 60-ig 109 találatból.

Klikk a fotóra!

 

 

Szarkáspuszta Endurocross:

Az endurocross bajnokság soron következő fordulóját már nagyon vártam, hiszen a kezdés nem úgy alakult ahogy azt szerettem volna, de bíztam benne, hogy most minden másképp lesz. A szombati napra az előrejelzés azt mutatta, hogy esőt várhatunk délután 1 órára, amit szorgalmasan vártunk is, mivel a pálya elég poros volt.

A felvezető körben próbáltam figyelni a pálya új részeire, volt is bőven ilyen az erdőben. Igazából, már a felvezető kör alatt nagyon megtetszett a pálya, egy olyan ritmust találtam az enduro nyomon, ami nagyon-nagyon tetszett. A rajtom kiválóan sikerült, ami nagyon meglepett igaz, hogy a tokodi futamon is sikerült 4.-nek eljönnöm a rajtnál, de ezúttal az 1. helyen voltam a rajt utáni kanyarban, emlékeim szerint utoljára 2009-ben a II. osztályban volt egy ilyen rajtom. Kulcsfontosságú és egyben elengedhetetlen volt ez a rajt ahhoz, hogy így sikerüljön a verseny. Az első körben 3-an próbáltunk kicsit elszakadni a mezőnytől és én voltam az élen. Igyekeztem minél kevesebbet foglalkozni a mögöttem zajló eseményekkel és annál többet figyelni előre.

Az első kör végére nem tudtam jelentősebb előnyt összeszedni így a 2. kört is szinte együtt kezdtük meg. A pálya felénél volt egy feljáró, ami nem volt egy nehéz feljáró egyikünknek sem, viszont nagyon meglepődtem amikor odaértem, és a közel 100 fős mezőny végével találkoztam, akik az első körüket próbálták abszolválni. Tudtam, hogy ez a feljáró akárcsak a rajt vízválasztó lehet a verseny folytatását nézve, itt ugyancsak szerencsém volt, hiszen a 25-35 emberből álló sorban találtam 1 méter széles folyosót, ahol a sor elé tudtam kerülni és szinte időveszteség nélkül tudtam folytatni a versenyt, ezzel sikerült megalapoznom az előnyömet a továbbiakra.

Próbáltam a kezdeti lendületemet megőrizni és minél jobb ritmusban egyenletes motorozással védeni az előnyömet. Kívülről lehet, hogy unalmasnak látszott, hogy 1,5 perces előnnyel motorozom az élen de belül igazán idegőrlő volt, hiszen az ember nem tudja, hogy a mögötte lévő versenytársak közelednek, vagy esetleg távolodnak, illetve nem lehet tudni a fizikai állapotukról sem, emiatt volt bennem egyfajta feszültség, amit nem is igazán vettem észre, csak amikor a verseny felénél iszonyatosan fájt a tenyerem, hiszen egészen eddig őrülten szorítottam a kormányt, ezt követően próbáltam másképp fogni, de már késő volt, a hólyag már ott volt a tenyeremen. Itt aztán minden egy fokkal nehezebb lett, hiszen a kezem olyan mértékben fájt, amilyet még sosem éreztem korábban és ekkor még csak a verseny felénél jártunk (!).

Igyekeztem magamat bíztatni, hogy képes vagyok rá, de nem mindig sikerült. Őszintén fogalmam sem volt 2 körig, hogy hogyan fogom kibírni a végéig, de aztán már láttam az órát, hogy 34 perc van hátra, úgy éreztem, hogy ezt meg kell tudnom csinálni. Az utolsó 2 körben már eszembe jutott, hogy talán sikerülhet megőriznem 1. helyet, de próbáltam minél kevesebbet gondolni erre és csak motorozni úgy, ahogy tettem azt addig is. Az utolsó kört megkezdve 1 perces előnyöm volt a 2. helyen motorozó Csorba Ákossal szemben, így egy kicsit vissza is vettem a tempón, hiszen már a kezem sem igazán bírta a megpróbáltatást. Az 1 perces előnyömből aztán a célba érkezéskor már csak 20 másodperc maradt, de ami a legfontosabb, hogy életemben először sikerült a kategóriámon felül az abszolútban is nyernem, amit alig tudtam elhinni, nagyon-nagyon örültem ennek az eredménynek, úgy érzem ez egy fontos mérföldkő a karrieremben. A hála elengedhetetlen, így szeretnék köszönetet mondani a családomnak, barátaimnak, segítőimnek, szurkolóimnak : Ambrus Zoltán, Motomax Team, Motul, Gold Fren, Moto-Complet, LM Suspension, USWE , Horváth Gábor, Bomix benzinkút, Kubota Magyarorszag , Jászfényszaru, Perlaki reklám

A király képeket ismét Kekének köszönhetem: www.kekefoto.hu

The second round of hungarian cross-country championship was held on 19th of April. I was very keen on this race, because the beginning of the series didn't succeed as I planned. The weather forecast said we will got some rain right before the start what would had been great, but it didn't happen. 
In the warming lap I was checking the new sections of the track. I really liked the track, it had a good rythm and it was enjoy to ride on it. My start was awesome I was 1st in the first turn. I tried to make a little gap in the first lap but I couldn't make it. In the second lap in the forest was a dusty uphill and it was hard for the backmakers, and I found a good line and lapped 30 riders. At this site I made a little gap to the 2nd. I was riding in a good pace and I had a 1,5 mins lead in overall. It was very hard mentally, because I didn't know anything about the opponents so I tried to focus on my job. My hand hurt so bad at the halfway I had many blisters on my hand and it was terrible to ride with them. I wasn't sure I can make the race, but I tried to cheer myself up. There was only 30 mins to go and I started to believe I can win the race, but the last 2 laps was very hard because of my wounded hand. At the beginning of the final lap I had 1 minute lead so I took off a bit, I knew this is enough to secure the lead and I finished the race 1st in E1 and first time in my life 1st in overall. This was an indescribable feeling. It is a very important milestone in my career. I want to say thank you for everyone who helped me it mean a lot to me. Thank you guys ! 
‪#‎USWESport‬

 

 

 

 

 

 

 

 

Ismét eltelt egy hétvége és vele egy EnduroCross Bajnokság ami Szarkáspusztán került megrendezésre.

Klikk a fotóra!

 

 

 

Egy újonann épített cross gép látta meg a napvilágot az OKR KTM szerelőműhelyéből, mégpedig egy OKR KTM 350 SX-F Antonio Cairoli Replika. Sok extra található a motoron, mit például Acerbis karbon első és hátsó tárcsavédők, KITE kerekek, Acerbis lábtartó védőgumi, MotoMaster féktárcsák pedig a hatékonyabb fékezést segítik. A fotókat megnézhetitek a 

 

 

Tokod Endurocross OB 1. forduló:

Az elmúlt hétvégén kezdetét vette a várva várt 2014-es verseny szezon a tokodi endurocross futammal. Régen vártam már így versenyt, nyilván ebben közrejátszott az is, hogy tavaly nyáron volt az utolsó versenyem. A téli felkészülésem olyan volt amilyen. Nem vagyok vele elégedett, de mondván addig nyújtozkodj ameddig a takaród ér, annyit edzettem amennyit tudtam. Jelenleg a legtöbb időmet a tanulmányaimra fordítom, emellett pedig próbálom a maradék szabadidőt a felkészülésemre fordítani.

A pálya véleményem szerint igen színvonalasra sikeredett, szerencsés helyzet, hiszen a terület bővelkedik természeti adottságokkal, hogy egy igazán jó pályát lehessen össze rakni. A szervező brigád pedig ki is tett magáért, és egy technikás extrém résszel is jutalmazott bennünket, versenyzőket.
Meglepetésemre a rajtom jól sikerült, az első fordulóban a 4. helyen voltam, majd az első kör végére feljöttem a 2. helyre abszolútban, a kategóriámat pedig vezettem. A második körben utólért Grillmayer Gábor, akivel miután megelőzött próbáltam a tempót tartani és gyorsan látó távolságba került az akkor 1. helyen motorozó szlovák fiú, Martin Kratky. Gábor gyorsan átlépte őt, így a következő 2 kör számomra a vele való harcról szólt amit nagyon élveztem, és végül sikerült is őt megelőznöm. 
A verseny felénél, mikor 1 óra volt még hátra az eső hevesen rákezdett, ami nehezítette a körülményeinket, de szerintem nem volt vele különösebb gond. Ekkor Szatyina Gábor volt a 3. helyen, aztán egy rossz nyomválasztásnál meg is előzött engem, de műszaki probléma miatt kiállt előlem, így folytattam a versenyt a 2. helyen. Kratky ügyesen motorozott az esőben és fel is zárkózott mögém, ezután kis csata után megelőzőtt. Az utolsó körben még láttam és talán esélyem is lett volna, hogy megfogjam, de az extrém részen, a sár és a sárban lévő apró kövek miatt leesett a láncom az egyik akadályon, amit még rövid időn belül meg is oldottam, de sajnos akkora terhelés érte a láncot, hogy 20 méterrel ezután el is szakadt. 
Szerencsére akkora előnyt motoroztam ki ebben az 1 óra 50 percben, hogy a kategóriámban 4. helyet megszereztem, ami értékes pontokat jelent számomra.

Nagyon nagy élmény volt ez a hétvége és már igazán várom a következő futamot. Szeretném megköszönni támogatóimnak segítőimnek, hogy a nehéz időkben is mellettem álltak. : Motomax Team, Motul, Gold Fren, Motocomplet, LM Suspension, USWE, Horváth Gábor, Bomix benzinkút,Kubota Magyarorszag, Jászfényszaru
Továbbá azoknak a szurkolóknak akik kilátogattak és szurkoltak, nagyon jó érzés volt ennyi embert látni a pálya szélén, az extrém részen pedig a sportbírók hatalmas segítséget nyújtottak a versenyzőknek! Köszönöm!

On the past weekend our nation cross-country championship has started in Tokod, Hungary. I was very keen on thsi race, because I haven't race since august, 2013. My preparations for the season wasn't the best so far, I didn't have enough freetime to train.

The track was perfect for a good race, the organizer built a very difficult extreme section, which made the track much harder. 
My start was good at the first turn I was at 4th position and by the end of first lap I was second in overall and I lead the E1 category. In the second lap Grillmayer Gabor passed me, I tried to pick up his pace. In this lap we catched up Martin Kratky. Gabor could easily pass him. In the following 2 laps I was fighting with Martin for the second place. He made some mistake and I passed him. Suddenly when we had only 1 hour to go it started raining and the weather made everything nasty. In this part of race I was fighting with Szatyina Gábor, but he had some mechanical issues and he went to pit to fix it. 
Martin was very fast in these conditions and he catched and pass me. In the final lap I tried to overtake him and get the second place in overall, but unfortunately my chain broke and I couldn't finish my last lap. Luckily I had a huge lead in E1 and I finished in 4th position with this problem. I really enjoyed this weekend it was a nice experience as always, and I was happy to race again. I would like to say thanks to all who support and help me, it makes me motivated. 
‪#‎USWESports‬

Adam Peto #4

 

 

Hétvégén került megrendezésre Tokod - Ebszőnybányán az első EnduroCross Bajnokság amiről pár fotót megörökítettem. 

Klikk a fotóra!

 

 

Hétvégén rendezték meg az év első motocross programját Tápióbicskén, ami Nemzetközi Meghívásos versenynek volt ismét a helyszíne. Pár fotó is készült a megmérettetésről.

Klikk a fotóra!

 

 

Újabb motorok került az átépítők kezébe, elsőnek egy 2014-es KTM 250 XCF - EXC-F SIX DAYS. A motor fő különlegessége az 52-es WB-s első teleszkóp és a hátsó WP TRAX TI SYSTEM rúgóstag ami nagyon szépen kisimítja a kisebb-nagyobb rumplikat a pályán. Az erőforrás egy 250 XCF-ből lett átültetve az EXC-F vázba. A külső megjelenésben nagy szerepe van az egyedi OKR Design matricaszettnek, a hozzá passzoló gyári Talon kerekeknek és az Acerbis X-Seat ülésnek is. Ezen kívül rengeteg kiegészítő kapott helyet a motoron, de ezeket felsorolni hosszú idő lenne, ezért beszéljenek a képek.

A második páciens egy 2014-es KTM 350 EXC-F, mely hasonlóan átesett egy kis ráncfelvarráson. Taláhatunk rajta jó pár extra dolgot amik közül csak párat említenék meg, Acerbis váz és pízpumpa védő, valamint Acerbis X-Seat ülés, KITE kerekek és egy Akrapovic kipufogó rendszer a jobb hangzás érdekében, a többi kiegészítőt pedig a galériában megnézhetitek.

További fotók a