Eredmények megjelenítése 81-től 90-ig 109 találatból.

Sziasztok!

Az elmúlt hétvégén Pécsen rendezték a soron következő országos endurocross bajnoki futamot. Igazán vártam ezt a fordulót, hiszen Pécshez csupa szép emlék fűz, sok szép eredmény. A helyszínre már pénteken megérkeztünk a MotomaX csapattal, felállítottuk a táborunkat, ami a következő 2 napra "lakhelyünket" jelentette. A hétvégét megelőző meleg nyári napoknak köszönhetően az erdő nagyon poros és száraz volt. Tudtuk, hogy a por kulcsfontosságú szerepet fog játszani, kiváltképp a verseny elejében.

A 2 órás futam kb. 12:30 körül kezdődött, igazán meleg volt. A rajtom nem volt túl jó, így már a verseny kezdetén hátrányban éreztem magam, hiszen az előttem haladók hatalmas port csináltak a pályán, így a tájékozódás is gondot okozott, nem csak a jó tempó. Az első kör végén az abszolút 7.-8. helyen érkeztem. A teljesítményemet jónak ítélem, mert folyamatosan harcoltam a jobb pozíciókért. Nagyon élveztem, hogy ismét harcban voltam a dobogós helyekért az abszolút állásban. A verseny végén éreztem, hogy jó volt amit csináltam és ez az eredményen is látszódott, hiszen a kategóriámat nagy előnnyel megnyertem, az abszolútban pedig csak Grillmayer Gábor csapattársam utasított maga mögé. Összességében nagyon élveztem ezt a napot, öröm volt minden egyes pillanat a motorom nyergében.

Másnap, azaz vasárnap következett az országos enduro bajnokság I. fordulója, ami egy sprint enduro futam volt. A mért szakasz nagy részben az előző napi endurocross nyomvonal volt, csak fordítva. A mérteken folyamatosan jól teljesítettem és az időeredményeim is folyamatosan javultak. Nagy örömömre már a verseny kezdetétől jó pozícióban voltam. A nap végére sikerült egy jó előnyt összeszedni, ami elég volt ahhoz, hogy Gábor mögött a 2. helyen fejezzem be a napot. Összességében nagyon jó hétvégén vagyok túl és szeretném megköszönni a segítséget!

Pető Ádám #4

 

 

 

A hétvégén került megrendezésre a Pécsi EnduroCross és SprintEnduro Bajnokság futama. Klikk a fotóra!

Hétvégén lencsvégre kaptuk hogyan edzenek a srácok a következő megmérettetésre! Klikk a fotóra.

 

 

A versenyek között sincs pihenő, mert szombaton leteszteljük Pető Ádám segítségével az új 2013-as Husaberg TE 125-ös modelljét, melyet Kuba Richard (OKR KTM) biztosít számunkra.

 

 

Sziasztok!

Az elmúlt szombaton, Ácson rendezték az Országos Endurocross Bajnokság 2. futamát. Az időjárás végre kedvezett a motorozásnak, hiszen kb. 18 fok volt és a nap is sütött. A pálya néhol picis saras volt reggel, de a 2 órás futam rajtjára eleget száradt, így tökéletes körülmények vártak minket.


Sajnos az első Szarkáspusztáson rendezett futam motorhiba miatt rosszul sikerült. Ezen a versenyen az új Husaberg FE 250 típusú motorommal álltam rajthoz. Pont egy héttel a versenyt megelőzően még Romániában voltunk egy teljesen más versenyen, és mivel hétközben nem tudtam motorozni picit izgultam, hogy hogyan fogom átkapcsolni magamat erre a versenyre.

A rajtom nem egészen úgy sikerült, ahogy azt szerettem volna, de a 2. körtől már az abszolút 8. helyen motoroztam és az E1-es kategóriát vezettem. Sajnos a rossz rajt következtében és az ebből adódó küzdelem miatt elvesztettem az élmezőnnyel a kapcsolatot, így szinte az egész versenyt egyedül futottam. Nem igazán hajtottak hátulról sem, hiszen elég előnyt építettem ki a sebességemmel, de sajnos az élmezőnyt sem sikerült elcsípni. Olyan ez picit, hogy ha az ember nem lát maga előtt senkit, aki húzni tudná hajlamos egy maga által jónak ítélt tempóra állni, ami ez esetben nem volt jó. Végül úgy érzem nincs okom elégedetlennek lenni, hiszen a 2 órás versenyt az E1-es kategóriában megnyertem, így csökkentettem a pontversenyben a lemaradásomat. Összességében látom, hogy még mindig van hova fejlődni, de ez az, amiért csinálom.

Szeretném megköszönni a segítséget!

Pető Ádám #4

A versenyen volt segítő társam is a fotózásban, Kaszai Tamás Martin személyében, amit ez úton is szeretnék megköszönni. Az általa készített fotók IMGL7021-től IMGL7158-ig készültek.

 

 

Szintén a hétvégén került megrendezésre az első Alpok-Adria Nemzetközi Enduro Bajnokság, ahol a Magyar endurosok is képviselték hazánkat.

Sasvári Sándor (Sasó) beszámolója a hétvégi megmérettetésről.

Az Alpok-Adria szlovákiai versenye volt az évnyitó verseny ebben az évben, mivel a tokodi elmaradt.
A rendezvény Kuchyna mellett, Pozsonytól 35km-re, egy katonai gyokorló téren volt megrendezve. A verseny előtti héten havazott, ezért sokan kétségekkel
érkeztek a helyszínre, gondolva arra, hogy havas verseny lesz. A terület homokos talajú volt és a hó is már csak foltokban volt látható, így egy igazán kedvező
talajú tavaszi versenyt láthattunk. Az elhagyott katonai épületek között kialakított depotól, akár gyalog is elérhető volt az Enduro teszt, ami egy homokbányában 
volt kijelölve. A mély homok, az egyre nagyobb gödrök-vágányok igazi próbát jelentettek, még a legjobb kondicióval érkezett versenyzőknek is. Az, hogy a verseny 
előtt pár nappal törölték a pálya egy részét engedélyezési problémák miatt, arra utal, hogy Szlovákiában sem egyszerű már Enduro versenyt rendezni. Így az 
etapok nem hoztak nagy kihívást, de a Krossz teszt igazi Dakaros hangulatú volt. Egy lőtéren volt kijelölve, szintén mély homokban, így a verseny vége felé már derékig érő gödrökön kellett száguldani, a szokatlanul egyenes terepen, amit sikánok szakítottak meg. Természetesen a Szlovák versenyzők foglalták el az abszolut 1-15 helyek nagy részét, élükön Svitko Stefan-al aki a 2. napon géphiba miatt kiesett. A korábbi Krossz VB menő Szlovén Saso Kragelj volt egyedül aki közéjük fért, a 4. helyen. A legjobb Magyar Kátai Péter 4./5.volt, 
Nádor Tamás 14./11.a veterános Tóth László 6./7.és Vaska Kálmán 8./6., valamint az újonc Kemenczei Ádám 10./5. mellett.
 
A fotókat Nádor Lajos készítette.
 
           
 
 

 

Sziasztok!

Az elmúlt hétvégén egy három napos hard enduro versenyre utaztunk az Aradtól 15 kilométerre lévő Gyorok városába. Ahogy közeledtünk a verseny központjához, az út mellett megláttuk a pénteki napra épített prológot. Gyorsan meg is álltunk és szemügyre vettük a pályát, ami eléggé vizes és saras volt, de akkor legalább nem esett az eső. Összesen közel 340 versenyző nevezett be az eseményre, ami azt gondolom elég nagy létszám, köztük a profi mezőnyben – ahol én is rajthoz álltam – Graham Jarvis, Chris Birch, Wade Young, akik már számos nagy eredményt értek el a hard enduroban. A pénteki prológ egy 1,5 km-es extrém pálya volt, ahol egy kört kellett menni, de az időjárás nagyon nehézzé tette ezt a rövid távot. Én 27.-ként zártam az 1. napot a 340 indulóból.

 

Gondoltam, hogy a szombati nap a maga 100 km-es hosszával sorsdöntő lesz, hiszen az időjárás csak nem javult és már alapból nagyon saras volt a pálya. Már az első 5 km elég nehézre sikeredett és a mezőny már itt elkezdett fogyatkozni. Az első tankoló pont kb. 35 km-nél volt, ami nem tűnik nagy távolságnak, de az adott körülmények között elég nehéz volt a haladás. Számos olyan feljáró volt, ahol a sár megnehezítette a feljutást és csak többszöri nekifutás után tudtam leküzdeni, ami miatt sajnos kevesebb energiám maradt a továbbiakra. A tankoló ponthoz közeledvén, az utolsó 10 km-en kb. 5 km-t mentünk egy nagyon köves patakban. A patakban az egyik kis törés után nem akartam hinni a szememnek, a rendezők egy 3 méteres vízesést is beletettek a pályába, persze felfelé. Gondoltam, hogy ezen jobb lesz gyorsan túllenni és nem sokat gondolkodni rajta, azt hiszem erre mondják, hogy a gondolkodás káros. Itt az volt! A motor feljutott teljesen épen, én viszont visszaestem az aljába. Aztán a 2 segítő, aki a tetején volt egy kötelet dobott, hogy felmászhassak, de a segítő kezéből kicsúszott a kötél, és én még egyszer meglátogattam a patak fenekét. Ezután elértem az 1. tankoló ponthoz, sajnos már elég időt ott hagyva az erdőben ahhoz, hogy ne engedjenek a rendezők tovább. Így szombaton itt lefújták a versenyt.

Videó: http://www.youtube.com/watch?v=36Z7rqzTINA

 

A vasárnap sem tűnt egyszerűbbnek, habár a pálya rövidebb volt és elvileg gyorsabb is. Viszont vasárnapra már elég fáradtság volt bennem ahhoz, hogy nehéz legyen a verseny. Azért a lelkesedés megmaradt, sőt még inkább vártam ezt a napot, hogy az előzőn javítsak. Tudtam, hogy a pálya kedvezni fog, hiszen előre azt mondták róla, hogy technikás és gyorsabb lesz, mint az előző napi. Ezen a napon is voltak lehetetlennek tűnő akadályok, de ekkor már minden úgy ment, ahogy szerettem volna. Sajnos eléggé hátulról rajtoltam így sok embert utólértem már a rajt után. Igaz, hogy a táv nem volt túl hosszú, de azért a végére elfáradtam kellően. Ezen a napon 12. helyen értem célba, amivel teljesen elégedett voltam az előző nap után, illetve tudatában annak, hogy milyen nagy nevek vannak a mezőnyben.


Köszönöm a segítséget!


Pető Ádám #4

 

Bedi Róbert

Apró Péter

Bodza a megfigyelő